ÜYE GİRİŞİ

 

ŞİFRE HATIRLATMA

Kuspazari.com'a üye olduğunuz eposta adresinizi giriniz. Bu e-posta adresine şifre sıfırlama linki göndereceğiz.

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?


YAYINDAKİ DİĞER KATEGORİ İLANLARINI GÖREBİLİRSİNİZ

MERHABA JAKO TİMNEH KUŞUMU SATIYORUM KENDİNİ SEVDİRİR #12320

Cinsi
:   Papağan
Cinsiyet
:  Tek Erkek
Yaş
:  1 Yaşında
Durum
:   SÜRESİ DOLDU
İlan No
:  12320
İlan Tarihi
:  26 Mart 2016


BU İLAN YAYINDA DEĞİLDİR

Bu ilan 2 yıl önce yayınlandı.
Bu ilanı görüntüledi.
Açıklama

MERHABA ARKADAŞLAR KUŞUM YENİ ALDIM 1 AY OLDU DOĞA YAKALAMA DEĞİL ÇİFTLİK KUŞUDUR YANINA UYSAL Bİ ŞEKİLDE YAKLAŞIRSANIZ KENDİNİ SEVDİRİR ÇİNGENE PAZARLIĞI YAPICAK ARKADAŞLAR ARAMASIN BANA LAZIM DEĞİL ÖYLE KİŞİ FİYAT ODUR. KIRMIZI KUYRUKMU FİLAN GİBİ SAÇMA SORU SORMAYIN KUŞ TİMNEH DİR YANİ KIRMIZI KUYRUK DEĞİL KAFESİYLE BİRLİKTE SATICAM KUŞ 13 AYLIKDIR 0532 413 07 74 NOLU NUMARADAN ULAŞINIZ.  VİDEO İSTEYENE ATARIM . GEREKSİZ SORU SORMAYIN . HELE HELE KUŞ ALMIYICAK OLUPDA BİLGİ İÇİN ARAYANA DİREK YÜZÜNE KAPARIM . ARTIK GEREKSİZ ARAYANLARDAN BIKTIM ABİ YARIN GELİCEZ AKŞAM SENDEYİM BEN DÖNÜCEM SİZE BÖYLE KİŞİLERE İTİBAR ETMİYORUM ETMEYİNİZDE.

AKTİF DİĞER KATEGORİ İLANLARINI GÖREBİLİRSİNİZ

İLANI ŞİKAYET ET / HATA BİLDİR

MERHABA JAKO TİMNEH KUŞUMU SATIYORUM KENDİNİ SEVDİRİR #12320
Maksimum 2000 Karakter Sınır
Gönder